pondělí 24. března 2008

soutěžící xfaktor




All X


Nevim jak ostatním, ale mě se tahle skupina líbila rozhodně nejvíc a byla bych fakt štastná kdyby vyhráli:)




Divoké kočky a Dante





Romantic


S jejich vypadnutím sem docela spokojená, moc se mi nelíbili.Zpívali sice dobře, ale ten xfaktor se u nich neprojevil!!

Za 5 dvanáct

Tahle skupina mě trochu naštvala, protože mám ráda písničku This love od Marron5 a v jejich podání neměla takovej náboj.




















Jiří Zonyga


Tohle je prostě rocker,ten žánr mu fakt sedí!:)


Martina Pártlová





Ondřej Ruml


Tenhle človíček mě fakt překvapil,v semifinále sem si o něm myslela že je fakt hroznej a c nejdřív musí vypadnout, ještě když se při tom zpěvu tak šklebil:), ale včera když zpíval tak sem na něj jen civěla s otevřenou pusou.To se fakt nečekala:)


Lukáš Javůrek

Tenhle člověk se mi líbí a byla sem docela smutná , že mohl málem včera vypadnout, protože zpívá adobře a vychází z něj takovej ten pozitivní náboj:)

















David Gránský


O tomhle človíčkovi nevim co si mám myslet,zpívá pokaždý jinak, někdy líp, pak zas hůř!A ještě k tomu měl včera fakt děsnej převlek!


Anna Ungrová





Pavlína Ďuriačová





Kamila Nývltová


Tahleta holčina je určitě jedním z favoritů a neni se co divit, vždyt je hezká, umí se pohybovat, dobře zpívá.Má ten xfaktor.

Žádné komentáře: